Informacja dla mediówJak świętować, to tylko z Pepsi! Warszawa, 6 listopada 2020 r.Właśnie startuje świąteczna kampania Pepsi „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Bohaterami są niebieskie Elfy Pepsi, które w tym roku
Magia dodatków –menu na Wielkanocwedług Jakuba KuroniaKażde święta mają swój niepowtarzalny smak. Wielkanoc to bez wątpienia aromatyczny żurek, biała kiełbasa z ćwikłą, puszyste baby i kolorowe mazurki. Choć klasyka
15.12.2017Książka jest wciąż jednym z najbardziej powszechnych i uznanych prezentów, który podarowujemy bliskim. Coraz częściej jednak zamiast wersji papierowej, pod choinką znajdujemy jej elektroniczny odpowiednik, czyli ebo
Data publikacji: 2016-06-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Beatbox Kids zwycięzcą Virgin Mobile Academy!Kategoria: BIZNES, KulturaJury Virgin Mobile Academy 2015/2016 przyznało 100 000 złotych autorowi projektu Beatbox K
Data publikacji: 2012-12-14 , 06:30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy urządzą święta za swoje. Tylko 3 proc. pożyczy pieniądze na ten celKategoria: Konsument, BIZNESMoże być skromnie, ale nie na kredyt – tak ś
„Przyjaciele dzieci” Elizy Piotrowskiej – nowość z serii Święci uśmiechnięci.Eliza PiotrowskaPrzyjaciele dzieci144 strony, 195×195 mm, oprawa twarda, ISBN 978-83-8065-040-4,cena 29,90 złZapraszamy do miłej i
Informacja prasowa 14 grudnia 2017 r.Boże Narodzenie nieodłącznie kojarzy się nam z prezentami, którymi zostajemy obdarowani po zakończeniu kolacji wigilijnej. Ten moment stanowi uwieńczenie niecierpliwego oczekiwania, zwłas
Polacy uwielbiają mięsne przysmaki. Kiełbasy, szynki i inne wędliny często goszczą na rodzimych stołach. Cenimy sobie w nich wysoką jakość i tradycyjny, domowy smak. Do klasyków serwowanych od lat można zaliczyć kiełbasę
Informacja prasowa, kwiecień 20174 produkty, z którymi łatwo zorganizujesz świąteczne porządkiWiosna nadeszła wielkimi krokami, a Ty nadal w zimowej rozsypce? Świąteczne obowiązki odkładasz z myślą, że może w końcu kt
Data publikacji: 2020-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CSR polskiego biznesu w czasach koronawirusa – II część raportuKategoria: Problemy społeczne, BIZNESPolskie firmy nie ustają w walce z COVID-19. W kwietni