Komunikat prasowy mKlienci budują Kolorowy Dom 04.09.2008 15:21 Grupa mBank mBank zainicjował kolejną akcję charytatywną, w której zachęca swoich Klientów do udzielenia pomocy podopiecznym łódzkiej Fundacji ?Kolorowy Świat”. Celem akcji dobroczynnej mKlienci budują Kolorowy Dom jest zebranie środków na budowę specjalistycznego ośrodka edukacyjno-rehabilitacyjnego dla dzieci z porażeniem mózgowym. Powstający w Rdutowie ośrodek będzie zawierał dwadzieścia pokoi dla dzieci i ich rodziców, salę rehabilitacyjną, sale ćwiczeń, pomieszczenia do nauki oraz ogród z placem zabaw. Placówka będzie łączyła zajęcia wspomagające rozwój ruchowy z zajęciami edukacyjnymi, przygotowującymi podopiecznych Fundacji do samodzielnego funkcjonowania w społeczeństwie, środowisku przedszkolnym czy szkolnym. Klienci mBanku mogą przekazać fundusze za pomocą bezpłatnej usługi mTRANSFER. Akcja potrwa do 31 października 2008 roku. Społeczność jest dla mBanku jedną z podstawowych wartości. Dlatego też od początku swojej działalności bank angażuje się w liczne przedsięwzięcia związane z edukacją, kulturą i aktywnym stylem życia, a także wspiera akcje charytatywne. Tradycją mBanku jest przeprowadzanie z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz Wielkanocy zbiórki pieniędzy dla Fundacji wspierających najbardziej potrzebujących. Ponadto mBank zachęca Klientów do przekazania 1% podatku organizacjom pożytku publicznego. Dodatkowo, co roku seria gadżetów mBanku zostaje zlicytowana podczas aukcji internetowej, z której całkowity dochód jest przekazywany na kolejne Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dodatkowo pracownicy mBanku angażują się w cykliczne działania w ramach wolontariatu pracowniczego. mBank na stałe współpracuje z Zespołem Szkół Specjalnych nr 5 w Łodzi. Informacje o działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu mBanku są dostępne w serwisie mSpołeczność.
Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy
Wielkanocna Księga Świątecznych Pomysłów od marki WINIARY już dostępna na stronie www.pomyslnaswieta.pl
netPR.pl
Przedsiębiorczy jak? polski student
netPR.pl
,,Moc Piękna. Piękna Moc? ? rusza nowa kampania Samsung promująca smartfony GALAXY A3 i A5
netPR.pl
Jak przetrwać ciepłe miesiące w biurze?
netPR.pl
Wiadomości branżowe Nestlé zaprasza do III edycji ogólnopolskiego konkursu
netPR.pl
Znani rodzice popierają kampanię ?Przytulenie ma znaczenie?
netPR.pl
Co jeść zimą, by nie przytyć?
netPR.pl
Wiadomości branżowe Kłopoty z przyswajaniem wiedzy ? problem dziecka czy rodzica?
netPR.pl
Wiadomości branżowe Dołącz do Seniorów bez Ograniczeń! Przyjdź na spotkanie z fizjoterapeutą lub odwiedź stronę internetową
netPR.pl
Polacy ostrożnie sięgają po kredyty hipoteczne
netPR.pl
Zdrowe i zadbane stopy z marką Scholl? czyli inauguracja sezonu wiosna/lato 2014
netPR.pl
Grill ?na zielono? – na ruszcie warzywa, owoce i ryby
netPR.pl
