Komunikat prasowy Mondial Assistance w Polsce 29.11.2007 10:00 Mondial Assistance Firma Mondial Assistance, wchodząca w skład Mondial Assistance Group ? światowego lidera w dziedzinie assistance i ubezpieczeń podróżnych działa na rynku polskim od już 1999 roku. Podobnie jak na całym świecie jej priorytetem jest udzielanie natychmiastowej, skutecznej i kompleksowej pomocy osobom potrzebującym. Aby temu sprostać Mondial Assistance działa w ścisłej współpracy z oddziałami firmy na całym świecie. Natychmiastowa pomoc. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu 365 dni w roku. W Polsce zespół Mondial Assistance tworzy ponad 150 wysokiej klasy specjalistów, porozumiewających się biegle 12 językami. Większość z nich pracuje w sercu firmy – Centrum Operacyjnym, gdzie odpowiadają za natychmiastowe udzielanie pomocy osobom, które zadzwonią jej oczekując. Aż 90% telefonów odbierana jest w przeciągu 10 sekund i to niezależnie od tego czy dzwonimy w poniedziałek o 8 rano, czy po południu w I dzień Świąt Bożego Narodzenia. Konsultanci firmy odpowiadają za szybkie skontaktowanie klienta z jednym z kilku tysięcy usługodawców współpracujących z firmą Mondial Assistance. Natychmiastowość oraz gwarancja wysokiej jakości usług stanowi o wyjątkowości działania firmy – fachowa pomoc jest bowiem zawsze udzielana niezwłocznie i niezależnie od tego, czy klient oczekuje zamówienia kwiatów czy zawiezienia swojego czworonożnego pupila do weterynarza. Ponieważ opieka medyczna jest jedną z podstawowych aktywności firmy i jednocześnie jest to obszar, w którym udzielenie fachowej pomocy w sposób natychmiastowy decyduje czasem o naszym przyszłym życiu, w Centrum Operacyjnym firmy zatrudnionych jest 13 lekarzy różnych specjalności odpowiadających na telefony przez całą dobę 365 dni w roku. Dodatkowo firma dysponuje air-ambulansem oraz unikalnym na polskim rynku assistance – zapleczem medycznym na wypadek klęsk żywiołowych i katastrof, które do tej pory sprawdziło się doskonale w jednych z najtragiczniejszych katastrof światowych ostatnich kilkunastu lat tj. w katastrofie w Egipcie w 1997 roku, rok później w Kenii, w Tajlandii w 2005 roku oraz w czasie tragicznych wydarzeń rozgrywających się na wyspie Bali w 2003 roku. Jakość pod kontrolą ?klientów Mondial Assistance współpracuje z tysiącami usługodawców, którzy odpowiadają za wiarygodność firmy w oczach jej klientów. Dlatego też firma stale monitoruje i kontroluje poziom świadczonych usług ? począwszy od oceny szybkości z jaką pracownicy Centrum Operacyjnego udzielają pomocy osobom do nich dzwoniącym po standard wykonania usługi przez firmę współpracującą z Mondial Assistance i przez nią poleconą. Analiza ma na celu nie tylko ocenę efektywności wykonania usługi, lecz jest ważnym elementem działań zmierzających do kontroli jakości. Mondial Assistance bada ponadto stopień satysfakcji klienta ze współpracy z nią i z usług, produktów przez nią oferowanych. Firma od lat otrzymuje wysokie noty. O zadowoleniu klientów korporacyjnych współpracujących z Mondial Assistance świadczą nie tylko wysokie oceny, lecz również wysoki stopień ich lojalności. Z Mondial Assistance od lat współpracują prestiżowi klienci z branży motoryzacyjnej ( w tym między innymi Chrysler, Mercedes Benz, Toyota, Lexus, BMW, Jeep, Renault, Jaguar, Land Rover, Mitsubishi, SsangYong, Volvo Auto Polska, Dunlop, Hertz czy GoodYear ), ubezpieczeniowej (w tym: Allianz, Link4, Warta, Compensa, Polisa-Zycie, Amplico AIG Life, Commercial Union czy PZU), turystycznej (między innymi LOT, Centralwings, American Express, Ryanair, Germanwings, Neckermann) i wielu innych. Doświadczenie Grupa Mondial Assistance powstała w roku 2000, jako rezultat pomyślnego połączenia Elvia Travel Insurance i SACNAS Mondial Assistance. Ponad 70-cioletnie doświadczenie obu firm dało nowopowstałej spółce pozycję lidera w zakresie ubezpieczeń turystycznych oraz obsługi klienta. W latach 2000 – 2001 Mondial Assistance Group kupił trzy firmy: World Access (USA), Worldcare (Australia) oraz AutoAssist (Tajlandia). Dzięki takim działaniom firma istnieje obecnie na 5 kontynentach, docierając do odbiorców na całym świecie. W roku 2006 Mondial Assistance stało się marką flagową dla wszystkich firm należących do grupy. Dzięki tak bogatemu doświadczeniu Mondial Assistance świadczy obecnie usługi na najwyższym poziomie, dbając o potrzeby zarówno klientów indywidualnych, jak i partnerów biznesowych. Kompleksowa pomoc dostarczana ludziom na całym świecie wpływa na budowanie ich zaufania. Profesjonalna wiedza, skuteczność i natychmiastowość w działaniu wpływają z kolei na zdobywanie nowego doświadczenia, procentującego w działaniach firmy. Szeroka gama oferowanych usług Celem Mondial Assistance jest szybkie i skuteczne dostarczanie pomocy przez całą dobę, 365 dni w roku, na terenie całego świata. Korzystając z wiedzy i doświadczenia szerokiego grona specjalistów firma dostarcza usługi assistance, zaspokajając różnorodne potrzeby klientów. Szeroka gama oferowanych przez Mondial Assistance usług i produktów obejmuje: 1) Pomoc i ubezpieczenie w podróży zagranicznej Klienci korzystający z usług Mondial Assistance liczyć mogą na kompleksową pomoc w razie nieszczęśliwego zdarzenia, wypadku lub nagłego zachorowania w trakcie podróży zagranicznej. Bez względu na barierę językową specjaliści z firmy zapewniają niezbędną pomoc pokrywając przy tym wszelkie koszty. Zakres oferowanych usług obejmuje organizację i pokrycie kosztów usług medycznych (transport medyczny do przychodni lub szpitala, konsultacje lekarskie, badania lekarskie, zabiegi, lekarstwa i środki opatrunkowe, pobyt w szpitalu, leczenie dentystyczne – w ramach ustalonych limitów), usług assistance (transport do kraju, transport zwłok, transport ubezpieczonych członków rodziny do kraju, kontynuację podróży, w razie hospitalizacji ubezpieczonego – koszty hotelu dla członka rodziny, koszty wizyty osoby bliskiej, opiekę nad nieletnimi dziećmi, koszty wcześniejszego powrotu ubezpieczonego do kraju, pomoc w razie kradzieży, zaginięcia lub uszkodzenia dokumentów , przekazywanie wiadomości, poszukiwanie i ratownictwo w górach lub na morzu, informacje przed podróżą, świadczenie na wypadek opóźnienia odlotu). Oferowane przez Mondial Assistance usługi pokrywają również gwarancje finansowe, tj. ubezpieczenie kosztów anulacji imprezy turystycznej, biletu lotniczego, czy rezerwacji hotelowej. 2) Pomoc w czasie podróży samochodem W przypadku awarii lub wypadków samochodowych Mondial Assistance organizuje specjalistyczną pomoc techniczną i medyczną. Pomoc zostaje dostarczona niezwłocznie bez względu na miejsce zdarzenia, czy porę dnia. Do oferowanych usług należą: organizacja i pokrycie kosztów: holowanie, sprowadzenia samochodu zastępczego, wynajęcie i sprowadzenie kierowcy zastępczego, organizacja powrotu lub kontynuacji podróży, wynajęcie hotelu, wysyłka części zamiennych. Zapewniana jest również pomoc finansowa, informacyjna oraz szereg innych usług wspomagających podróżnych. Pakiet assistance dla pojazdów może być także wzbogacony o usługi medyczne przeznaczone dla kierowcy i pasażerów. 3) Pomoc medyczna w kraju Klienci korzystający z usług Mondial Assistance mogą być pewni specjalistycznej i fachowej pomocy, która zostanie im dostarczona w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia lub nagłego zachorowania na terenie kraju i poza jego granicami. Działania w tym zakresie obejmują organizację i pokrycie kosztów: dostarczenia do miejsca pobytu leków, transportu medycznego do szpitala, transportu medycznego ze szpitala do miejsca zamieszkania, organizacji procesu rehabilitacyjnego, pomocy psychologa, organizacji wypożyczenia lub zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, informacji o państwowych i prywatnych placówkach służby zdrowia, informacji o działaniu leków, infolinii medycznej, wizyty pielęgniarki i lekarza, opieki domowej po hospitalizacji, prywatnej opieki pielęgniarskiej w szpitalu 24h/24h, powtórnej opinii medycznej. 4) Pomoc w domu Awarie lub nieszczęśliwe zdarzenia w miejscu zamieszkania nie są niczym nadzwyczajnym. W odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów oczekujących pomocy w tego typu sytuacjach, Mondial Assistance zapewnia szereg usług, w tym pomoc w zakresie organizacji i pokrycia kosztów usług różnych specjalistów (hydraulika, szklarza, elektryka, stolarza, ślusarza). Usługi zapewniane są również w codziennych czynnościach, takich jak opieka nad dziećmi, pomoc osobom niesamodzielnym, pomoc w pracach domowych osobie, która była hospitalizowana, czy pogwarancyjna naprawa sprzętów gospodarstwa domowego i radiowo-telewizyjnego. Specjaliści Mondial Assistance zapewniają też w razie potrzeby zabezpieczenie mienia, czy organizację tymczasowego zakwaterowania. 5) Powtórna Opinia Medyczna Gwarantowane w tym serwisie profesjonalne usługi, zapewniają dostęp do najwyższej klasy specjalistów na całym świecie. W przypadku ciężkiej choroby, klienci liczyć mogą na konsultacje i pomoc lekarzy. O ile taka będzie prośba podopiecznego, możliwym jest zorganizowanie transportu, zakwaterowania czy procesu leczenia na terenie całego świata. W ramach usług specjaliści zapewniają dokumentację medyczną, przetłumaczenie i wysłanie dokumentów do odpowiedniego specjalisty, stały kontakt między lekarzem prowadzącym a lekarzem konsultantem. 6) Infolinia Medyczna Grono wyspecjalizowanych lekarzy i pielęgniarek czuwa nieustannie, by w razie konieczności udzielić porady osobie jej potrzebującej. W siedzibie polskiej centrali 13 lekarzy różnych specjalności odpowiada na telefony całą dobę przez 365 dni w roku. Telefoniczna rozmowa z lekarzem dyżurnym, posiadającym specjalistyczną wiedzę oraz doświadczenie, pozwoli uzyskać niezbędne informacje co do sposobów postępowania w razie nagłej potrzeby. Ponadto dyżurujący specjaliści gotowi są udzielić niezbędnych informacji na temat leków, czy dyżurujących szpitali i aptek. Zakres usług w ramach Infolinii Medycznej obejmuje także: informowanie o państwowych i prywatnych placówkach służby zdrowia w razie choroby lub urazu, do których doszło poza miejscem zamieszkania, informowanie o działaniu leków, skutkach ubocznych, o placówkach prowadzących zabiegi rehabilitacyjne, o placówkach handlowych oferujących sprzęt rehabilitacyjny, informacje medyczne, w tym informacje o tym, jak należy przygotowywać się do zabiegów lub badań medycznych, informacje o dietach, zdrowym żywieniu. 7) Concierage ? Osobisty Asystent Dzięki tej coraz modniejszej usłudze, każdy klient poczuje się doceniany i wyjątkowy. Osobisty asystent pozwoli bowiem zapomnieć o samodzielnym załatwianiu czasochłonnych czynności, takich jak rezerwacja biletów na spektakl czy do kina, organizacja podróży czy zamówienie stolika w restauracji. Osobisty asystent dostarczy również informacji na temat wydarzeń rozrywkowych i kulturalnych, wyników sportowych, podróżach i turystyce, warunkach drogowych, procedurach postępowania w nieprzewidzianych sytuacjach itp.
Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy

Wytrwaj w noworocznych postanowieniach
netPR.pl
W święta Bożego Narodzenia możemy przytyć nawet 5 kg
netPR.pl
Odyseusze z PG mistrzami Polski
netPR.pl
Dziecko na pokładzie – poradnik lotniczy Sky4Fly.com.pl
netPR.pl
Młody wygląd w każdym wieku
VESUNA
Imperatory7 wystartowały!
netPR.pl
O wielkanocnych zwyczajach przy filiżance herbaty
netPR.pl

Kaloryczna Wielkanoc?
netPR.pl
O poranku Polacy wolą pisać na Instagramie
Starbucks

Święta – co jeść, by nie przytyć
netPR.pl
Jak żyć za minimalną krajową: Bankier.pl sprawdza w praktyce
netPR.pl
Święta first czy last minute?
netPR.pl