Komunikat prasowy Nowe czekoladowe propozycje Côte d?Or 24.09.2009 16:41 Cote d’Or Côte d?Or ? należąca do Kraft Foods marka luksusowej, belgijskiej czekolady, której premiera na polskim rynku odbyła się w styczniu tego roku, poszerza swoje portfolio. Już we wrześniu pojawią się nowe propozycje ? egzotyczne połączenie ciemnej czekolady i marakui oraz ekskluzywne czekoladki Mini Sensations. Czekolada Côte d?Or czerpie z pasji odkrywania nowych smaków, wrażeń, inspiracji. Nawiązując do jednej z największych przyjemności ? delektowania i rozkoszowania się smakiem, marka Côte d?Or proponuje polskim konsumentom nowe odsłony czekolad, które zadowolą nawet najbardziej wymagających. Tabliczki nadziewane Kolekcja Côte d?Or Spécialités, finezyjna kombinacja czekoladowych smaków, wzbogaca się o kolejną orientalną propozycję ? marakuję. Intrygujący smak Fruit de la Passion / Maracuja uzupełni dostępne od początku roku, egzotyczne kompozycje: Figue Amande (pełnomleczna czekolada o niespotykanym nadzieniu łączącym kakao i delikatną figę oraz migdały) oraz Citron Gingembre (ciemna czekolada z fascynującym nadzieniem dojrzałej cytryny i pobudzającego zmysły imbiru). Tabliczki nadziewane linii Côte d?Or Spécialités są dostępne jedynie sezonowo i stanowią unikalną propozycję skomponowaną z myślą zarówno o poszukujących nowych doznań smakowych jak i o koneserach czekolady. Czekoladki Mini Sensations Od września będziemy mogli również delektować się czekoladami z kolekcji Côte d?Or Sensations. Mają one formę eleganckich mini tabliczek i doskonale nadają się na prezent lub ekskluzywny poczęstunek. Mini Sensations Noir 70% Intense to tabliczki o głębokim smaku kakao, stanowiące esencję czekoladowych doznań. To właśnie dzięki tradycyjnej recepturze przygotowania czekolady Côte d?Or zachowują naturalny aromat ziaren kakaowca. Mini Sensations Orange Noir 70% to gorzka czekolada wypełniona gładkim, czekoladowym nadzieniem, wzbogaconym dodatkiem aromatycznych pomarańczy. Każde opakowanie Czekoladek Mini Sensations zawiera 18 oddzielnie pakowanych miniaturek, pełnych czekoladowej przyjemności. Z natchnienia Afryką Twórcy czekolad Côte d?Or inspirują się duchem mitycznej, afrykańskiej natury ? fascynującej, tajemniczej, nieprzeniknionej, obfitej. Z podziwu nad egzotyczną przyrodą krainy kakao ? Ghany, marce Côte d?Or nadano symbol słonia. Ikona ta łączy w sobie wiele wartości: jakość, długowieczność, siłę i afrykańskie inspiracje. Logo ze słoniem zostało zastrzeżone dla Côte d?Or w 1906 r. i nawiązuje do Złotego Wybrzeża, położonego w dzisiejszej Ghanie. Nasycona kakao czekolada Côte d?Or oddaje charakter Czarnego Lądu. To powrót do korzeni człowieka, żyjącego w zgodzie ze swoim – bliskim naturze – rytmem. Czas Sekretem wyjątkowego smaku Côte d?Or jest poświęcony jej czas. Twórcy Côte d?Or pozostają wierni 125-letniej tradycji wyrobu czekolady. Czuwają nad każdym etapem procesu produkcji ? od wyboru ziaren po pakowanie produktu. Dojrzałe w słońcu ziarna sprowadzane są z Afryki i Ameryki Południowej, a dla zachowania naturalnego aromatu, palenie ziaren zachodzi w temperaturze niższej niż średnia. Ze starannością przygotowuje się gęstą i nasyconą masę czekoladową gładkiej konsystencji. Czekolada Côte d?Or powstaje w atmosferze twórczego zaangażowania ? bo tworzeniu prawdziwego dzieła zawsze towarzyszy pasja. Jeśli czekolada, to tylko z Belgii Belgia na całym świecie słynie z wyrobu czekolady. Tu właśnie narodziła się idea i przepis na Côte d?Or. Z dbałości o zachowanie autentycznego i niepowtarzalnego smaku, czekoladę Côte d?Or nadal produkuje się tylko w tym kraju. Z centrum produkcyjnego w Halle wyroby Côte d?Or rozsyłane są na cały świat, by zachwycać koneserów w ponad 60 krajach! Rekomendowana cena detaliczna czekolad 150 g wynosi 7,69 PLN Rekomendowana cena detaliczna Mini Sensations wynosi 13,99 PLN Więcej informacji udziela: Agnieszka Kępińska Kierownik ds. Kontaktów Zewnętrznych i Komunikacji Kraft Foods Polska S.A. kom. 691 980 143 e-mail: [email protected] Informacje o Kraft Foods Inc.: Od ponad stulecia konsumenci inspirują nas, by tworzyć dopasowane do ich stylu życia, smaczne produkty żywnościowe. Jesteśmy dumni, że nasze marki codziennie budzą miliony uśmiechów na twarzach naszych konsumentów. W naszej ofercie są amerykańskie markowe ikony, takie jak sery, dania gotowe i dressingi Kraft, kawy Maxwell House i wyroby wędliniarskie Oscar Mayer, a także silne globalne marki, takie jak ciasteczka Oreo i LU, serki kremowe Philadelphia, kawy Jacobs i Carte Noire, napoje w proszku Tang oraz czekolady Milka, Côte d?Or, Lacta i Toblerone. Firma Kraft Foods (NYSE: KFT) jest notowana w indeksach Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index oraz Ethibel Sustainability Index. Kraft Foods Polska S.A. W Polsce firma obecna jest od 1992 roku. Marki Kraft Foods w Polsce to: kawy: Jacobs i Maxwell House, czekolady: Milka, Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3 Bit oraz oraz ciastka: TUC, LU GO, LU Petitki i Petitki Lubisie, Pieguski, Złotokłose, Pierniczki Alpejskie i Delicje. Firma Kraft Foods Polska S.A. jest liderem na rynku kawy i ciastek w Polsce, zajmując jednocześnie wiodącą pozycję na rynku wyrobów czekoladowych*. *Nielsen Retail Audit ? kwiecień/maj 2009 r.
Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy

Klasyka polskiego kina dzięki aplikacji POLVOD ? na wyłączność na Samsung Smart TV
netPR.pl
Motywacja i technologia ? jak osiągnąć sukces w sporcie?
netPR.pl
Dzień Ojca nie dla każdego mężczyzny, czyli kogo dotyczy niepłodność
netPR.pl
Technologie nowej generacji na Europejskim Forum Samsung 2015
netPR.pl
Salon, w którym odpoczniesz po ciężkim dniu
netPR.pl
Już 300 tys. klientów mBanku oszczędza podczas zakupów
netPR.pl
ACOMMODO w Fashion House – dodatki polecane przez carycę mody po raz pierwszy dla każdej Polki
netPR.pl
Znani rodzice popierają kampanię ?Przytulenie ma znaczenie?
netPR.pl
Nowa jakość depilacji dla aktywnych kobiet
netPR.pl
Wyjątkowy prezent świąteczny PLAY specjalnie dla Ciebie
netPR.pl
Znamy nazwiska finalistów IX edycji konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2011
netPR.pl

Odmień wnętrze nie tylko na Walentynki
netPR.pl