Wiadomości branżowe

Nowe czekoladowe propozycje Côte d?Or

Komunikat prasowy Nowe czekoladowe propozycje Côte d?Or 24.09.2009 16:41 Cote d’Or Côte d?Or ? należąca do Kraft Foods marka luksusowej, belgijskiej czekolady, której premiera na polskim rynku odbyła się w styczniu tego roku, poszerza swoje portfolio. Już we wrześniu pojawią się nowe propozycje ? egzotyczne połączenie ciemnej czekolady i marakui oraz ekskluzywne czekoladki Mini Sensations. Czekolada Côte d?Or czerpie z pasji odkrywania nowych smaków, wrażeń, inspiracji. Nawiązując do jednej z największych przyjemności ? delektowania i rozkoszowania się smakiem, marka Côte d?Or proponuje polskim konsumentom nowe odsłony czekolad, które zadowolą nawet najbardziej wymagających. Tabliczki nadziewane Kolekcja Côte d?Or Spécialités, finezyjna kombinacja czekoladowych smaków, wzbogaca się o kolejną orientalną propozycję ? marakuję. Intrygujący smak Fruit de la Passion / Maracuja uzupełni dostępne od początku roku, egzotyczne kompozycje: Figue Amande (pełnomleczna czekolada o niespotykanym nadzieniu łączącym kakao i delikatną figę oraz migdały) oraz Citron Gingembre (ciemna czekolada z fascynującym nadzieniem dojrzałej cytryny i pobudzającego zmysły imbiru). Tabliczki nadziewane linii Côte d?Or Spécialités są dostępne jedynie sezonowo i stanowią unikalną propozycję skomponowaną z myślą zarówno o poszukujących nowych doznań smakowych jak i o koneserach czekolady. Czekoladki Mini Sensations Od września będziemy mogli również delektować się czekoladami z kolekcji Côte d?Or Sensations. Mają one formę eleganckich mini tabliczek i doskonale nadają się na prezent lub ekskluzywny poczęstunek. Mini Sensations Noir 70% Intense to tabliczki o głębokim smaku kakao, stanowiące esencję czekoladowych doznań. To właśnie dzięki tradycyjnej recepturze przygotowania czekolady Côte d?Or zachowują naturalny aromat ziaren kakaowca. Mini Sensations Orange Noir 70% to gorzka czekolada wypełniona gładkim, czekoladowym nadzieniem, wzbogaconym dodatkiem aromatycznych pomarańczy. Każde opakowanie Czekoladek Mini Sensations zawiera 18 oddzielnie pakowanych miniaturek, pełnych czekoladowej przyjemności. Z natchnienia Afryką Twórcy czekolad Côte d?Or inspirują się duchem mitycznej, afrykańskiej natury ? fascynującej, tajemniczej, nieprzeniknionej, obfitej. Z podziwu nad egzotyczną przyrodą krainy kakao ? Ghany, marce Côte d?Or nadano symbol słonia. Ikona ta łączy w sobie wiele wartości: jakość, długowieczność, siłę i afrykańskie inspiracje. Logo ze słoniem zostało zastrzeżone dla Côte d?Or w 1906 r. i nawiązuje do Złotego Wybrzeża, położonego w dzisiejszej Ghanie. Nasycona kakao czekolada Côte d?Or oddaje charakter Czarnego Lądu. To powrót do korzeni człowieka, żyjącego w zgodzie ze swoim – bliskim naturze – rytmem. Czas Sekretem wyjątkowego smaku Côte d?Or jest poświęcony jej czas. Twórcy Côte d?Or pozostają wierni 125-letniej tradycji wyrobu czekolady. Czuwają nad każdym etapem procesu produkcji ? od wyboru ziaren po pakowanie produktu. Dojrzałe w słońcu ziarna sprowadzane są z Afryki i Ameryki Południowej, a dla zachowania naturalnego aromatu, palenie ziaren zachodzi w temperaturze niższej niż średnia. Ze starannością przygotowuje się gęstą i nasyconą masę czekoladową gładkiej konsystencji. Czekolada Côte d?Or powstaje w atmosferze twórczego zaangażowania ? bo tworzeniu prawdziwego dzieła zawsze towarzyszy pasja. Jeśli czekolada, to tylko z Belgii Belgia na całym świecie słynie z wyrobu czekolady. Tu właśnie narodziła się idea i przepis na Côte d?Or. Z dbałości o zachowanie autentycznego i niepowtarzalnego smaku, czekoladę Côte d?Or nadal produkuje się tylko w tym kraju. Z centrum produkcyjnego w Halle wyroby Côte d?Or rozsyłane są na cały świat, by zachwycać koneserów w ponad 60 krajach! Rekomendowana cena detaliczna czekolad 150 g wynosi 7,69 PLN Rekomendowana cena detaliczna Mini Sensations wynosi 13,99 PLN Więcej informacji udziela: Agnieszka Kępińska Kierownik ds. Kontaktów Zewnętrznych i Komunikacji Kraft Foods Polska S.A. kom. 691 980 143 e-mail: [email protected] Informacje o Kraft Foods Inc.: Od ponad stulecia konsumenci inspirują nas, by tworzyć dopasowane do ich stylu życia, smaczne produkty żywnościowe. Jesteśmy dumni, że nasze marki codziennie budzą miliony uśmiechów na twarzach naszych konsumentów. W naszej ofercie są amerykańskie markowe ikony, takie jak sery, dania gotowe i dressingi Kraft, kawy Maxwell House i wyroby wędliniarskie Oscar Mayer, a także silne globalne marki, takie jak ciasteczka Oreo i LU, serki kremowe Philadelphia, kawy Jacobs i Carte Noire, napoje w proszku Tang oraz czekolady Milka, Côte d?Or, Lacta i Toblerone. Firma Kraft Foods (NYSE: KFT) jest notowana w indeksach Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index oraz Ethibel Sustainability Index. Kraft Foods Polska S.A. W Polsce firma obecna jest od 1992 roku. Marki Kraft Foods w Polsce to: kawy: Jacobs i Maxwell House, czekolady: Milka, Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3 Bit oraz oraz ciastka: TUC, LU GO, LU Petitki i Petitki Lubisie, Pieguski, Złotokłose, Pierniczki Alpejskie i Delicje. Firma Kraft Foods Polska S.A. jest liderem na rynku kawy i ciastek w Polsce, zajmując jednocześnie wiodącą pozycję na rynku wyrobów czekoladowych*. *Nielsen Retail Audit ? kwiecień/maj 2009 r.

A to już wiesz?  Grudzień miesiącem wina

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy