BIZNES IT i technologie

Salesforce zbadał zachowanie i zakupy online 500 mln klientów

Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online? Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym

Data publikacji: 2019-12-18 , 10:00
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salesforce zbadał zachowanie i zakupy online 500 mln klientów
Kategoria: IT i technologie, BIZNES

Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online? Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie.

Salesforce zbadał zachowanie i zakupy online 500 mln klientów IT i technologie, BIZNES - Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online? Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Salesforce zbadał zachowanie i zakupy online 500 mln klientów IT i technologie, BIZNES - Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online? Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie.
Hashtagi: #IT i technologie #BIZNES

A to już wiesz?  Pokojowa Nagroda Nobla podwójnym zwycięstwem Kolumbii

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy