Wiadomości branżowe

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych po roku działania

Komunikat prasowy Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych po roku działania 05.03.2008 17:48 BRE Ubezpieczenia Minął ponad rok od uruchomienia wspólnej platformy ubezpieczeniowej mBanku i BRE Ubezpieczenia. W ciągu roku Klienci mBanku wykupili 82 tys. polis. Na podstawie zebranych w ciągu roku danych powstał profil Klienta ubezpieczającego się w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych. Kto korzysta z Supermarketu przez Internet? Największą grupę stanowią mężczyźni – 86%, z kolei 14% to kobiety. Najliczniejsza grupa wiekowa to osoby pomiędzy 26 a 40 rokiem życia, stanowiące ponad dwie trzecie Klientów SUS. Ponad połowa (ok. 60%) posiadaczy polis zakupionych w SUS to osoby będące w związkach małżeńskich. Wśród Klientów mBanku niezmiennie dominują osoby ze średnim i wyższym wykształceniem, korzystające na co dzień z Internetu. Najczęściej samochody zarejestrowane były w województwach mazowieckim, śląskim, łódzkim, dolnośląskim, wielkopolskim i pomorskim. Wśród najliczniej reprezentowanych miast były Warszawa, Łódź, Wrocław i Kraków. Supermarket US oferuje Klientom najtańsze raty na rynku. Składając wniosek o ubezpieczenie można wybrać płatność na dwie, cztery bądź 12 rat, a o płatnościach pamięta Bank. Z tej dogodnej formy skorzystało aż 70% Klientów platformy. Klienci mają również możliwość wyboru polisy AC w 3 wariantach: minimum, medium i maximum, pozwalające w łatwy i przejrzysty sposób dopasować do swoich potrzeb zakres ubezpieczenia i cenę. Najczęściej wybierany był wariant maximum (42% Klientów), oferujący najszerszy zakres ochrony. W Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych ubezpieczane są pojazdy osobowe o każdej pojemności i w każdym wieku (nie przekraczających jednak 12 lat) Świadczy to o atrakcyjności cen dla każdego posiadacza pojazdu. Obecnie każdy Klient (nie posiadający nawet konta w mBanku) może sprawdzić tę ofertę, korzystając na stronie www.mBank.pl z kalkulatora umożliwiającego sprawdzenie oferty OC/AC. Ostatnio uruchomiona została także sprzedaż polis przez telefon. Specjalnie na rocznicę startu SUS mBank wznowił promocję ?Gwarancja Najniższej Ceny’. W ramach promocji, Klienci, którzy po zakupie polisy w SUS otrzymają tańszą propozycję od konkurencji dostaną zwrot nadpłaty. Akcja potrwa do 13 marca. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Z oferty Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Wniosek on-line dostępny jest w systemie transakcyjnym po zalogowaniu. Poprzez stały wygodny dostęp do usług oraz najkorzystniejszą na rynku cenę, mBank realizuje w Supermarkecie US swoją misję: Maksimum korzyści i wygoda. W minionym roku, atrakcyjność oferty SUS potwierdzały zarówno wygrane w rankingach na najtańsze polisy, publikowane przez media, jak i otrzymane nagrody. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych został w ostatnim czasie trzykrotnie nagrodzony: otrzymał nagrodę ALICJA 2007 – nagrody dla najlepszych produktów finansowych, EUROPRODUKT oraz ?Indywidualność Rynku – Merkury 2007 w kategorii PRODUKT – USŁUGA. BRE Ubezpieczenia Projekt BRE Ubezpieczenia narodził się w czerwcu 2006 roku, kiedy to powstała spółka BRE Ubezpieczenia Sp. z o.o.. Następnie utworzono towarzystwo ubezpieczeń BRE Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., które otrzymało licencję na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej. BRE Bank S.A., który jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych jest założycielem BRE Ubezpieczenia Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. BRE Ubezpieczenia specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego. Wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki partnera) jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct).BRE Ubezpieczenia jest współtwórcą platform internetowych SUPERMARKETU Ubezpieczeń Samochodowych w mBanku oraz Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych w MultiBanku. mBank mBank, jako lider innowacyjności na rynku usług finansowych w Polsce, tworzy otwartą platformę finansową, w ramach której Klienci mogą w jednym miejscu, przez Internet i telefon zaspokoić potrzeby z zakresu zarówno usług bankowych, jak i ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych jest pierwszym krokiem w kierunku tworzenia Supermarketu Ubezpieczeń, oferującego dostęp do szerokiej gamy usług ubezpieczeniowych.

A to już wiesz?  I ty możesz być bliźniakiem genetycznym

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy