Komunikat prasowy Zagraj z nami w Orkiestrze Jurka Owsiaka! 08.01.2009 14:04 Grupa mBank mBank już po raz ósmy przyłącza się do Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Internauci, którzy chcą wesprzeć XVII Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mogą wziąć udział w mBankowych Aukcjach WOŚP 2009 i wylicytować unikalne gadżety w serwisie aukcyjnym Allegro. Aukcje internetowe potrwają do 13 stycznia br., a całkowity dochód zostanie przeznaczony na zakup ultranowoczesnego sprzętu do wczesnej diagnostyki dzieci z chorobami onkologicznymi. Przedmioty licytacji to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów mBankowych gadżetów. Uczestnicy licytacji mogą stać się posiadaczami m.in. unikalnych numerów w sieci mBank mobile czy kultowego kalendarza mBanku na 2009 r. Perełką aukcji jest specjalny komplet mBankowych kart płatniczych. Zwycięzca licytacji otrzyma karty ze swoim imieniem i nazwiskiem oraz napisem ?WOŚP 2009″. mBank od 2002 roku organizuje coroczne aukcje gadżetów na rzecz WOŚP. Łączna kwota uzyskana z dotychczasowych aukcji to blisko 60 tys. PLN. Społeczność jest dla mBanku jedną z podstawowych wartości. Dlatego od początku swojej działalności bank angażuje się w liczne przedsięwzięcia związane z edukacją, kulturą i aktywnym stylem życia, a także wspiera akcje charytatywne. Tradycją mBanku jest przeprowadzanie z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz Wielkanocy zbiórki pieniędzy dla Fundacji wspierających najbardziej potrzebujących. Ponadto mBank zachęca Klientów do przekazania 1% podatku organizacjom pożytku publicznego. Dodatkowo pracownicy mBanku angażują się w cykliczne działania w ramach wolontariatu pracowniczego. mBank na stałe współpracuje z Zespołem Szkół Specjalnych nr 5 w Łodzi. W 2008 roku bank został uhonorowany główną nagrodą w łódzkiej edycji konkursu ?Barwy Wolontariatu”. Informacje o działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu mBanku są dostępne w serwisie www.mSpolecznosc.pl.
Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy
Kiedy badać wzrok dziecka?
netPR.pl
Pierwsza praca ? marzenia i ambicje czy niesatysfakcjonująca codzienność
netPR.pl
Dzień Dziecka bez sztampy
netPR.pl
„Skarb” Rossmanna dostępny też poza drogeriami
netPR.pl
Samsung uruchamia Program Partnerski KNOX
netPR.pl
Badania nie kłamią: kierowcy nie sprawdzają regularnie ciśnienia w oponach swoich aut
netPR.pl
Tańcz z Rossmannem
netPR.pl
Polacy wybierają wakacje na własną rękę
Novasol
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych Hitem Roku!!!
netPR.pl
Inhalacja u dzieci i dorosłych – krok po kroku
netPR.pl
Zamień samochód na komunikację miejską
netPR.pl
Pozwalasz dziecku na zabawy w fontannie? To niebezpieczne
netPR.pl
