Data publikacji: 2018-12-05 , 06:23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zygmunt Chajzer: Zastanawiam się, na ile symbolika „pustego krzesła” przy wigilijnym stole, stała się wyłącznie teoretyczna. Czy naprawdę bylibyśmy
Informacja prasowa 28.03.2018 r.Damian Krawczykowski, Apostołowie w dresach, liczba stron: 160, cena: 19,90 zł, ISBN 978-83-8065-202-6Apostoł Chrystusa w dresie?!„W naturę chrześcijańskiego powołania wpisana jest misja”.
Informacja prasowaGrajewo, 19 stycznia 2021Wyjątkowy sernik z przepisu babci„Uważasz, że jesteś sprytny? To przekonaj babcię, że nie jesteś głodny” – ten internetowy żart wkrótce znów stanie się popularny, bo zbli�
Udany prezent mikołajkowy za 5, 10 lub 20 zł? Żaden problem!Jedni wolą dawać, inni – zwłaszcza dzieci – dostawać. Prezenty mogą sprawić wiele radości obu stronom, nawet te najdrobniejsze i niekosztowne. Gdyby było inacz
Warszawa, 20 stycznia 2021 r.Złota Wiśnia i Śliwka Nałęczowska – dla najbliższych sercuPoczątek roku obfituje w dni, sprzyjające słodkiemu świętowaniu i okazywaniu uczuć najbliższym. Upominkiem, który sprawi, że serc
Mały Przewodnik KatolickiW październikowym numerze „Małego Przewodnika Katolickiego”:– temat numeru: o sztuce pisania tradycyjnych listów– o niezwykłej przyjaźni człowieka z Bogiem– spotkanie z sakramen
Informacja prasowa – DiamantGrudzień 2017Święta Bożego Narodzenia kojarzą się z wieloma pięknymi aromatami, które wypełniają mieszkanie i podkreślają wyjątkową atmosferę rodzinnych chwil. Zapach świeżej choinki, zu
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Na wigilijnym stole zwykle króluje karp podawany na różne sposoby, istotną rolę odgrywają jednak także śledzie. W oczekiwaniu na Pierwszą Gwiazdkę zapraszamy do wypróbowa
materiał prasowygrudzień 2020Pandemia nie zniechęci konsumentów do tego, by kupić w tym roku prezenty świąteczne. Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od listopada do stycznia może wzrosnąć nawet do 35 pr
Data publikacji: 2020-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CSR polskiego biznesu w czasach koronawirusa – II część raportuKategoria: Problemy społeczne, BIZNESPolskie firmy nie ustają w walce z COVID-19. W kwietni