Komunikat prasowy ?Dar dawania? – świąteczna akcja Coca-Cola Poland Services i Polskiej Akcji Humanitarnej 06.11.2007 16:52 Coca – Cola Poland Services Coca-Cola uruchomiła świąteczny program, w którym wykorzystuje mechanizm marketingu społecznie zaangażowanego. Kupując butelkę napojów Coca-Cola, Fanta lub Sprite ze świątecznej serii konsumenci będą mogli wesprzeć akcję Pajacyk. Znaną od wielu lat w całym kraju akcję dożywiania dzieci szkołach i świetlicach prowadzi od 1998 r. Polska Akcja Humanitarna (PAH). W ramach akcji ufundowała już 5 milionów posiłków dla dzieci. Każda osoba, która zakupi objęte programem świątecznym napoje może wesprzeć Pajacyka, przesyłając specjalny kod znajdujący się pod zakrętką napoju ze świątecznej serii. Kod można wysłać sms-em na numer 71017. Kod można również wpisać na stronie internetowej www.coke.pl. Świąteczny program konsumencki odbywa się pod hasłem ?dar dawania?. Potrzeba dzielenia się z innymi wzrasta szczególnie w okresie świąt Bożego Narodzenia. Dlatego Coca-Cola, bazując na swej długoletniej współpracy z PAH, dała swoim konsumentom narzedzie, które umożliwi im pomoc wielu potrzebującym dzieciom w całej Polsce ? mówi Katarzyna Borucka, Public Affairs and Communications Manager, z Coca-Cola Poland Services. Coca-Cola Poland Services to nasz sprawdzony partner. Wspólnie organizowaliśmy naszą pierwszą świąteczną akcję dożywiania dzieci ? mówi Janina Ochojska, Prezes Polskiej Akcji Humanitarnej. Dlatego tym chętniej weszliśmy w tegoroczną wspołpracę. W ramach współpracy z PAH Coca-Cola zaangażowala się w pierwszą świąteczną akcję dożywiania dzieci już w 1995 r. Przekazując Fundacji 5 groszy od sprzedanej butelki napojów, przekazała wtedy 187 000 zł na dożywianie dzieci oraz pomoc bieszczadzkim szkołom. Podczas powodzi w 2001, w ramach wspólnej akcji ?Przywróćmy Radość na Święta?, Coca-Cola oraz tygodniki Naj i Gala, przeznaczyły na pomoc poszkodowanym dzieciom i młodzieży 100 tys. dolarów. W roku szkolnym 2002-2003 PAH i Coca-Cola realizowały wspólnie program stypendialny dla dzieci z województw Małopolskiego i Świętokrzyskiego. Miesięczne stypendia otrzymywali uczniowie, którym sytuacja finansowa uniemożliwiała kontynuowanie nauki w szkole średniej. W ramach całego programu przekazano im prawie 340 000 złotych. Akcja Pajacyk: Pajacyk – to program dożywiania dzieci w szkołach, który prowadzi Polska Akcja Humanitarna. W roku szkolnym 2006/2007 w ramach programu Pajacyk dożywiane było 6 432 dzieci w 163 placówkach w 14 województwach. W roku szkolnym 2007/2008 jest to 1 424 dzieci w 61 placówkach w 11 województwach. Polska Akcja Humanitarna (PAH) jest organizacją pozarządową, udziela pomocy dzięki dobrowolnym wpłatom od osób prywatnych, firm i instytucji. Działa od grudnia 1992 r., początkowo jako Fundacja EQuiLibre, a od grudnia 1994 r. pod obecna nazwą. Od marca 2004 r. ma status organizacji pożytku publicznego. Celem Fundacji jest niesienie pomocy humanitarnej i rozwojowej oraz prowadzenie działań w zakresie edukacji humanitarnej. Prezesem Zarządu jest Janina Ochojska. O firmie: Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki i nektary owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea, oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska ? oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów.
Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy
Wiadomości branżowe Tej zimy zadbaj o zdrowie swoich zatok
netPR.pl
Wiadomości branżowe Komputer dla dziecka ? zagrożenie czy możliwość rozwoju
netPR.pl
Nowoczesne leczenie zaćmy – precyzja i indywidualne podejście
netPR.pl
Polscy kierowcy: pędzimy, pewni siebie
netPR.pl
Urzędnicy wypełnią nasze PIT-y
netPR.pl
Wiadomości branżowe Czy pikantnie znaczy zdrowo?
netPR.pl
Jak zarobić na świątecznych prezentach
netPR.pl
Wiadomości branżowe Jak smartfony zmieniły nasze życie?
netPR.pl
Mistrzostwa Polski Weteranów z TEEKANNE: fotorelacja
netPR.pl
Moc czystej radości. Promocyjne ceny programów w automatycznych myjniach samochodowych Statoil.
netPR.pl
Redakcja wideo infoWire.pl ma już rok!
netPR.pl
Wiadomości branżowe Kłopoty z przyswajaniem wiedzy ? problem dziecka czy rodzica?
netPR.pl
