Wiadomości branżowe

ING Życie wystartowało z nową kampanią

"Ubezpiecz życie" - takim hasłem ING zachęca do korzystania z ubezpieczeń na życie.

Komunikat prasowy ING Życie wystartowało z nową kampanią 24.11.2009 13:50 ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. 00:15 mpg… Pobierz ?Ubezpiecz życie? ? takim hasłem ING zachęca do korzystania z ubezpieczeń na życie. Nowa kampania ING Życie rozpoczęła się 22 listopada 2009 r. i potrwa do końca grudnia. W kampanii wykorzystywana jest telewizja, internet oraz outdoor. W spocie telewizyjnym wystąpił związany z firmą od 11 lat Marek Kondrat. 15-sekundowy film podkreśla wieloletnie doświadczenie ING na polskim rynku ubezpieczeń na życie i skalę prowadzonego biznesu oraz kieruje do strony www.ingżycie.pl. Reklama emitowana jest w TVP, TVN, Polsacie i stacjach tematycznych jak TVN 24, TVN CNBC Biznes czy Discovery Channel. ?Chcemy przekonywać ludzi, że warto ubezpieczać się na życie i wybierać do tego odpowiednią firmę ? specjalistę w tej dziedzinie ? jakim niewątpliwie jest ING Życie? ? mówi Anna Grzelońska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej ING Życie. Na stronie www.ingżycie.pl ING uruchomiło specjalną podstronę ?Ubezpiecz życie?, która w przystępny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z ubezpieczeniami na życie. ?Co to są ubezpieczenia na życie??, ?dlaczego warto ubezpieczać życie??, ?w jaki sposób to zrobić?? ? odpowiedzi na te pytania przedstawione są w atrakcyjnej graficznie formie i treści. Specjalny kalkulator umożliwia oszacowanie sumy ubezpieczenia odpowiadającej potrzebom. Kampania outdoorowa realizowana będzie od 1 grudnia w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Na wielkoformatowych siatkach pojawi się hasło ?Ubezpiecz życie?. Kreacja nawiązuje do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. Metryczka spotu: Tytuł: ING Life 15?? Producent: TVN S.A. Zespół Produkcji Reklamowej Scenariusz: Departament Komunikacji Marketingowej ING Życie Reżyser: Łukasz Jaworski Kompozytor: Halim Talahari Czas: 15 sek Rok prod.: 2009 ### ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. rozpoczęło działalność w Polsce 2 sierpnia 1994 roku na podstawie zezwolenia Ministra Finansów. Założycielem i jedynym akcjonariuszem Towarzystwa jest ING Continental Europe Holdings B.V. Obecnie Towarzystwo należy do czołówki towarzystw ubezpieczeniowych. Na koniec drugiego kwartału 2009 roku do ING TUnŻ należało 11,1% polskiego rynku ubezpieczeń na życie pod względem całkowitej składki przypisanej brutto (2-ga pozycja). Udział w rynku indywidualnych ubezpieczeń na życie na koniec drugiego kwartału 2009 roku pod względem całkowitej składki przypisanej brutto wyniósł 9,4% (4-ta pozycja). Udział na koniec drugiego kwartału 2009 roku w całym rynku ubezpieczeń na życie ze składką regularną wyniósł 7,9% (3-cia pozycja). Udział na koniec drugiego kwartału 2009 roku w całym rynku ubezpieczeń na życie ze składką jednorazową wyniósł 14,4% (2-ga pozycja). ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. należy do Grupy ING ? międzynarodowej instytucji finansowej prowadzącej działalność w zakresie ubezpieczeń, bankowości oraz zarządzania aktywami w ponad 50 krajach, zarządzając aktywami ponad 75 milionów Klientów. Grupa ING oferuje pełen pakiet usług finansowych klientom indywidualnym, firmom oraz instytucjom.

A to już wiesz?  Taras na piętrze ? wysiłek, który się opłaca

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy