Wiadomości branżowe

Zrzucaj zbędne kilogramy na wakacjach ? i to bez wysiłku

Słoneczna pogoda to nasz sprzymierzeniec w walce z nadprogramowymi kilogramami. Urlop to nie tylko błogie lenistwo i wypoczynek, ale także doskonała pora do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu i spalania kalorii w przyjemny sposób. W ramach programu Mały Krok-Wielka Zmiana stworzonego przez markę suplementów diety Aqua Slim, przygotowane przez dietetyczkę i trenerkę fitness tricki, pomogą Ci wzmocnić efekty wakacyjnej aktywności bez zbędnego wysiłku.Jesteś zmęczona ciągłymi wyrzeczeniami i wylewaniem siódmych potów na siłowni zamiast wypoczywać na plaży? Czy wręcz przeciwnie – ćwiczeń unikasz jak ognia? Za sprawą programu Mały Krok – Wielka Zmiana zainicjowanego przez markę suplementów diety Aqua Slim znajdziesz złoty środek. Przygotowane przez dietetyczkę i trenerkę fitness porady, pomogą Ci zmienić podejście do odchudzania i dbania o idealną sylwetkę oraz osiągnąć wymarzony cel. Eksperci programu – dietetyk Aneta Łańcuchowska i trenerka fitness Joanna Brzezińska udowadniają, że nawet podczas wakacyjnych wyjazdów możesz dbać o

Słoneczna pogoda to nasz sprzymierzeniec w walce z nadprogramowymi kilogramami. Urlop to nie tylko błogie lenistwo i wypoczynek, ale także doskonała pora do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu i spalania kalorii w przyjemny sposób. W ramach programu Mały Krok-Wielka Zmiana stworzonego przez markę suplementów diety Aqua Slim, przygotowane przez dietetyczkę i trenerkę fitness tricki, pomogą Ci wzmocnić efekty wakacyjnej aktywności bez zbędnego wysiłku.

Jesteś zmęczona ciągłymi wyrzeczeniami i wylewaniem siódmych potów na siłowni zamiast wypoczywać na plaży? Czy wręcz przeciwnie ? ćwiczeń unikasz jak ognia? Za sprawą programu Mały Krok ? Wielka Zmiana zainicjowanego przez markę suplementów diety Aqua Slim znajdziesz złoty środek. Przygotowane przez dietetyczkę i trenerkę fitness porady, pomogą Ci zmienić podejście do odchudzania i dbania o idealną sylwetkę oraz osiągnąć wymarzony cel. Eksperci programu ? dietetyk Aneta Łańcuchowska i trenerka fitness Joanna Brzezińska udowadniają, że nawet podczas wakacyjnych wyjazdów możesz dbać o sylwetkę, nie rezygnując z przyjemności.

Spalaj kalorie na plaży

Beztroskie dni na urlopie wydają się być nie do pogodzenia z dbaniem o sylwetkę? Nic bardziej mylnego! Pogoda sprzyja spacerom i zabawom na świeżym powietrzu w gronie przyjaciół i rodziny. To, co kojarzy nam się z relaksem i formą odpoczynku jest również naszym sprzymierzeńcem w spalaniu kalorii. Niezależnie od tego gdzie planujesz spędzić urlop, czy to na plaży czy na górskim szlaku, zawsze znajdzie się sposób, aby w przyjemny i jednocześnie relaksujący sposób spalać kalorie i osiągnąć swoją wymarzoną sylwetkę. Trenerka Joanna Brzezińska podsuwa kilka prostych trików, dzięki którym zrzucanie zbędnych kilogramów będzie czystą przyjemnością.

  • W czasie wakacyjnego wypoczynku mamy więcej energii, którą warto dobrze spożytkować – Na urlop nad morzem koniecznie zabierz ze sobą piłkę ? radzi ekspertka i dodaje, że – godzina gry na plaży to aż 506 spalonych kalorii oraz mnóstwo śmiechu i radości, niezbędnych do udanego wypoczynku.
  • W wakacje nie wyjeżdżasz nad morze? I tak możesz spalić kalorie – Urlop w górach zapewni Ci fantastyczną okazję do podziwiania górskich krajobrazów, a podczas godziny górskiego spaceru spalisz nawet 441 kcal ? podpowiada Joanna Brzezińska.
  • Spacerując po górach nie warto szukać wymówek. Jak mówi trenerka – Jeśli wjechałaś na górski szczyt kolejką, wróć z niego spacerem. W ciągu godziny spalisz aż 486 kcal i ominiesz uciążliwe kolejki.
  • Jeśli w ciepłe dni chcesz wypocząć na basenie zabierz całą rodzinę do aqua parku. Jak radzi Joanna Brzezińska – Pobaw się chwilkę ze swoją rodziną i rozegrajcie mecz piłki wodnej. Zjedź kilka razy z dziećmi ze zjeżdżalni. Adrenalina i wcześniejszy wysiłek spowodują, że z dużą satysfakcją spędzisz zasłużoną chwilę relaksu w saunie czy w jacuzzi.
  • Nawet gdy w wakacje nie planujesz wypoczynku, masz także wiele okazji do dbania o swoją sylwetkę – Nawet jeśli spędzasz urlop w mieście, są sposoby na to aby robić to aktywnie, wykorzystując do tego na przykład ogród. Trampolina to nie tylko świetna zabawa dla dzieci. Podczas 30 minut zabawy z nimi spalisz aż 105 kcal i wzmocnisz całe ciało – szczególnie intensywnie pracować będą mięsnie brzucha ? radzi trenerka.
  • Wakacje spędzasz w przydomowym ogrodzie? Trenerka fitness radzi by prace ogrodowe wykonać samemu – Koszenia trawnika nie zlecaj mężowi. Będzie to dla Ciebie świetny trening. Dotlenisz organizm i wzmocnisz ciało dodatkowo spalając 280 kcal – zauważa Brzezińska.
A to już wiesz?  Walentynki World Wide, czyli miłość bez granic

Lekkie i świeże dania latem

Kolejny mały krok to odpowiednia letnia dieta. Wakacje to świetny czas na korzystanie z dostępności świeżych warzyw i owoców. Są one dobrym źródłem witamin i wartości odżywczych, a skomponowane z nich zdrowe, soczyste i łatwe w przygotowaniu sałatki pozwolą się nam cieszyć szczupłą sylwetką. Dietetyczka Aneta Łańcuchowska radzi, jak komponować letnie menu by beztrosko cieszyć się wypoczynkiem i idealną sylwetką.

  • Nie używaj do sałatek majonezu, lepszym pomysłem jest dodanie do sałatki jogurtu naturalnego. W ten sposób sałatka będzie miała mniej cholesterolu i będzie zdrowsza. ? radzi dietetyczka.
  • Jeśli chcesz dostarczyć swojemu organizmowi dodatkowych wartości odżywczych, warto skorzystać z rady Anety Łańcuchowskiej – Do sałatki z kurczakiem, łososiem lub sałatki jajecznej zawsze dodaj sok z cytryny, który ułatwi wchłoniecie żelaza z tych produktów. Dzięki temu sałatki te będą nie tylko smaczne ale i bardzo pożywne. Żelazo pomaga w prawidłowej produkcji czerwonych krwinek i hemoglobiny oraz w prawidłowym transporcie tlenu w organizmie.
  • Warto zastanowić się także nad rodzajem dressingu dodawanego do sałatek, tym bardziej jeśli Twoja dieta jest uboga w ryby – Dodawaj do sałatek olej rzepakowy, który posiada 10 razy więcej kwasów omega-3 niż oliwa z oliwek.
  • Urlop to dobry czas na ograniczenie kawy oraz alkoholu i zastąpienie ich o zieloną herbatą – radzi Łańcuchowska – Zapewni ona prawidłowe nawodnienie naszego organizmu.
  • W czasie wakacji warto korzystać z bogactwa sezonowych owoców – podkreśla Aneta Łańcuchowska i dodaje – Truskawki są cennym źródłem witaminy C, wystarczy zjeść jedynie 100g truskawek aby pokryć dzienne zapotrzebowanie organizmu na tę witaminę, która pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego.
  • Pamiętaj jednak, że owoce powinnaś spożywać w pierwszej części dnia ? Unikajmy jedzenia ich na kolację ponieważ cukry zawarte w owocach szybko zamieniają się w tkankę tłuszczową ? zwraca uwagę dietetyczka Aneta Łańcuchowska.
A to już wiesz?  Coraz więcej Polaków nie płaci alimentów

Twoi sprzymierzeńcy w odchudzaniu

Metodę małych kroków warto również uzupełnić suplementami diety, których składniki wspomagają proces odchudzania. Chrom wspiera metabolizm makroskładników odżywczych i pomaga utrzymać prawidłowy poziom cukru we krwi, L-karnityna wzbogaca dietę osób aktywnych fizycznie, a pochodząca z Indii roślina Garcinia cambogia jest bogatym źródłem kwasu hydroksycytrynowego (HCA), wpływa na metabolizm tłuszczu w organizmie i zmniejsza uczucie głodu.

Zawarty w jednorazowych saszetkach skoncentrowany płyn wystarczy rozpuścić w 1,5l butelce wody i tak zaopatrzona możesz ruszać na miasto. Preparat dostępny jest w następujących wariantach: Aqua Slim 35, Aqua Slim Lemon, Aqua Slim Mięta, Aqua Slim Sport i Aqua Slim 10 oraz Appetite Control w postaci tabletek.

Dostępne warianty:

Aqua Slim 35, rekomendowana cena detaliczna: 41 zł

Aqua Slim Lemon, rekomendowana cena detaliczna: 48 zł

Aqua Slim Mięta, rekomendowana cena detaliczna: 48 zł

Aqua Slim Sport, rekomendowana cena detaliczna: 48 zł

Appetite Control, rekomendowana cena detaliczna: 41 zł

Aqua Slim 10, rekomendowana cena detaliczna: 25 zł


dostarczył infoWire.pl

Źródło Aqua Slim. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy