Komunikat prasowy MILVAI ? nowe miejsce zakupowe w sieci 03.12.2013 10:00 MILVAI MILVAI to internetowy serwis zakupowy z kampaniami tematycznymi, który co tydzień ma być źródłem inspiracji. Znajdziemy w nim przede wszystkim duży wybór starannie wyselekcjonowanych artykułów dla domu, jednak w ofercie pojawią się również inspirujące propozycje z innych kategorii produktowych. Wszystkie artykuły dostępne będą w limitowanej liczbie, ograniczonym czasie i atrakcyjnych cenach. Na początek na stronie www.milvai.com znajdziemy kilka kampanii, m.in. ?Yes, Chef!?, ?Kuchnia pachnąca świętami?. Co tydzień w serwisie pojawiać się będzie nowa kampania sprzedażowa, która pozostanie aktywna przez 7 tygodni. Aktualna oferta MILVAI koncentruje się wokół świąt Bożego Narodzenia i chłodnej jesienno-zimowej aury. Wśród licznych propozycji znajdziemy m.in. zestawy do wypieku ciasteczek, porcelanowe kubki i talerze, zestawy do fondue czy pledy na długie jesienne wieczory. Tematy kampanii będą zmieniały się w zależności od pory roku, a ich motywy przewodnie będą nawiązywać do aktualnych trendów. Wyjątkowość oferty MILVAI opiera się na starannie wyselekcjonowanych produktach. Atrakcyjną i zdecydowanie wyróżniającą na tle innych serwisów zakupowych opcją jest możliwość rozmowy online z konsultantem, który codziennie w godz. 7.30-18.30 służy kupującym pomocą. Aby uzyskać dodatkowe informacje można też wysłać e-mail lub zadzwonić. Innowacyjnym wsparciem dla klientów jest także okno z poradą pojawiającą się przy wybranych przedmiotach. Wraz z rozwojem serwisu rady i wskazówki prezentowane będą w formie inspirującego bloga. ?Tworząc nowy serwis zakupowy, chcieliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów, którzy ? wybierając produkty ? szukają dobrej jakości w atrakcyjnej cenie. W MILVAI największy nacisk kładziemy na staranny dobór oferty. Jednocześnie jesteśmy świadomi, że działamy w branży, w której ważną rolę przy podejmowaniu decyzji odgrywają emocje, dlatego chcemy pomóc naszym klientom w dokonywaniu trafnych wyborów, prezentując nasze produkty z dbałością o detale, w inspirujących aranżacjach? ? mówi Ada Saffell, Business Development Manager z firmy MERSIGO Sp. z o.o. będącej właścicielem serwisu. Dla użytkowników, którzy zarejestrowali się w newsletterze, MILVAI przygotował niespodziankę ? 10% zniżki do wykorzystania podczas najbliższych zakupów. Do końca grudnia obowiązywać będzie również promocja ? dostawa produktów gratis! Począwszy od 1 stycznia koszty dostawy wyniosą jedynie 9,90 zł, a przy zamówieniach powyżej 250 zł dostawa będzie bezpłatna. Dodatkowo z okazji otwarcia sklepu do każdego zamówienia ? w ramach prezentu ? dodawana będzie ekologiczna torba z włókniny z logo MILVAI.
Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy
Dzień Darmowej Dostawy w polskich e-sklepach
netPR.pl
Ericsson walczy z cyfrowym wykluczeniem konsumentów. Zdalna pomoc dla użytkowników smartfonów
netPR.pl
Nie pij alkoholu w ciąży
netPR.pl
Wybrac? smartfona – tylko jakiego?
netPR.pl
Finamo: Boże Narodzenie w lipcu
netPR.pl
Dzień Darmowej Dostawy ? to już dziś
netPR.pl
Słodka lista prezentów
netPR.pl
Obowiązkowe alkomaty i zapasowe okulary ? na co uważać prowadząc auto za granicą?
netPR.pl
Dokąd Polacy zabierają dzieci na wczasy? Skyscanner prezentuje wakacyjne trendy
netPR.pl
Przez pięć kontynentów w poszukiwaniu lata
netPR.pl
Święta czyli tradycja, Internet i leniuchowanie
netPR.pl
Makroconcert poleca w grudniu
netPR.pl