Komunikat prasowy Sylwestrowy zawrót głowy 30.12.2011 13:39 NetSprint.pl Grudzień to nie tylko czas Świąt Bożego Narodzenia, Świętego Mikołaja prezentów i wielkich wyprzedaży w sklepach, to także najhuczniejsza i najgłośniejsza noc w całym roku. Bale, imprezy, kreacje, przebrania, fryzury sylwestrowe, fajerwerki, litry tryskającego szampana?w noc 31 grudnia wszystko jest dozwolone, a przede wszystkim wskazany jest dobry humor i szampańska zabawa do białego rana. Plany i przygotowania trwają w najlepsze, również w Internecie? W grudniu fraza ?Sylwester? we wszystkich odmianach odnotowana w systemach NewsPoint i NewsPoint Social Media pojawiała się średnio 1830 razy dziennie ze zwiększoną częstotliwością w drugiej połowie grudnia. Łącznie odnotowaliśmy 54906 wpisów ze słowem zawierającym człon ?sylwestr-?, podczas gdy w listopadzie takich wpisów było 20543, a w październiku zaledwie 10220. Wskazuje to, że słowo ?Sylwester? oznaczające również męskie imię oraz bohatera kreskówki w grudniu jest cytowane głównie w kontekście noworocznej zabawy. Dominującymi kanałami dyskusji internautów na temat zabawy sylwestrowej są liczne tematyczne fora internetowe oraz Facebook. Wzmożona dyskusja na Facebooku między 9 a 15 grudnia dotyczy miejsc, gdzie zamierzają spędzić tę noc i poszukiwań najciekawszej propozycji. Dużą popularnością cieszył się również demotywator o wdzięcznym tytule ?pocałuj mnie w sylwestra o 23:59 i skończ o 00:01. Będzie to najlepiej zakończony i rozpoczęty rok w moim życiu?. W dniach 27-29.12 trwa debata na temat sylwestrowego last minute dla spóźnionych, a głównie na Facebooku ? wymiana ogłoszeń i porad co do kreacji. Na forach internetowych toczy się dyskusja o przygotowaniach do sylwestrowej nocy, co robimy, gdzie się bawimy, jak wyglądamy oraz trwa już wymiana noworocznych życzeń. Najwięcej publikacji ukazało się na różnego rodzaju forach internetowych. Posty wyrażają dylematy i opisują przygotowania, a są umieszczane głównie przez panie. Każda chce w te noc wyglądać olśniewająco, wymieniają się zatem opiniami i poradami. Dominującym kanałem komunikacji jest również Facebook. Jeśli wziąć pod uwagę poszczególne serwisy, przoduje Facebook z 33% wszystkich wpisów, a za nim najpopularniejszy obecnie mikroblog Twitter – 7% postów oraz ? jakże by inaczej ? kobiece forum wizaz.pl z 7% postów. Zespół NewsPoint życzy zatem wszystkim internautom szampańskiej zabawy i Szczęśliwego Nowego Roku! Metodologia Badanie zostało wykonane metodą analizy danych. Jako materiał badawczy uwzględniono posty z 1 mln domen w social media monitorowanych przez system NewsPoint Social Media oraz z prawie 4 tys. portali monitorowanych przez NewsPoint. Uwzględniono publikacje, artykuły i posty ze słowem zawierającym człon ?sylwestr-?. Analizowane posty zostały umieszczone w sieci w dniach 01-29.12.2011r.
- ← Poświąteczne porządki w kuchni z marką WINIARY
- Święta dla zakupoholików ? zimowe wyprzedaże w europejskich metropoliach →
Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy
Podziel się sercem, podaruj Uśmiech
netPR.pl
Internet – towarzysz podróży
netPR.pl
Stonowane kolory i monochromatyczne wnętrza ? trendy w 2015 roku inspirowane modą
netPR.pl
?Im więcej jesz tym bardziej pomagasz? ? akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w lokalach gastronomicznych
netPR.pl
Rowerowe szaleństwo ? a ty masz już swoje dwa kółka?
dotPR
Święta i Sylwester Last Minute
netPR.pl
?Do Rzeczy?: kto chciał dopaść Kuklińskiego
netPR.pl
Chrup na zdrowie z Felixem
netPR.pl
?Cały fitness w jednym miejscu? już 8 czerwca!
netPR.pl
Wiadomości branżowe Kreacje Dekoral Fashion: Salon w weneckim stylu
netPR.pl
Wiadomości branżowe Wiosną świętujemy modę. Jubileuszowa, 10. edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland 6-10 maja 2014
netPR.pl
Wiadomości branżowe Raport Groupon: Polek Portret Własny 2014
netPR.pl
