Komunikat prasowy Sylwestrowy zawrót głowy 30.12.2011 13:39 NetSprint.pl Grudzień to nie tylko czas Świąt Bożego Narodzenia, Świętego Mikołaja prezentów i wielkich wyprzedaży w sklepach, to także najhuczniejsza i najgłośniejsza noc w całym roku. Bale, imprezy, kreacje, przebrania, fryzury sylwestrowe, fajerwerki, litry tryskającego szampana?w noc 31 grudnia wszystko jest dozwolone, a przede wszystkim wskazany jest dobry humor i szampańska zabawa do białego rana. Plany i przygotowania trwają w najlepsze, również w Internecie? W grudniu fraza ?Sylwester? we wszystkich odmianach odnotowana w systemach NewsPoint i NewsPoint Social Media pojawiała się średnio 1830 razy dziennie ze zwiększoną częstotliwością w drugiej połowie grudnia. Łącznie odnotowaliśmy 54906 wpisów ze słowem zawierającym człon ?sylwestr-?, podczas gdy w listopadzie takich wpisów było 20543, a w październiku zaledwie 10220. Wskazuje to, że słowo ?Sylwester? oznaczające również męskie imię oraz bohatera kreskówki w grudniu jest cytowane głównie w kontekście noworocznej zabawy. Dominującymi kanałami dyskusji internautów na temat zabawy sylwestrowej są liczne tematyczne fora internetowe oraz Facebook. Wzmożona dyskusja na Facebooku między 9 a 15 grudnia dotyczy miejsc, gdzie zamierzają spędzić tę noc i poszukiwań najciekawszej propozycji. Dużą popularnością cieszył się również demotywator o wdzięcznym tytule ?pocałuj mnie w sylwestra o 23:59 i skończ o 00:01. Będzie to najlepiej zakończony i rozpoczęty rok w moim życiu?. W dniach 27-29.12 trwa debata na temat sylwestrowego last minute dla spóźnionych, a głównie na Facebooku ? wymiana ogłoszeń i porad co do kreacji. Na forach internetowych toczy się dyskusja o przygotowaniach do sylwestrowej nocy, co robimy, gdzie się bawimy, jak wyglądamy oraz trwa już wymiana noworocznych życzeń. Najwięcej publikacji ukazało się na różnego rodzaju forach internetowych. Posty wyrażają dylematy i opisują przygotowania, a są umieszczane głównie przez panie. Każda chce w te noc wyglądać olśniewająco, wymieniają się zatem opiniami i poradami. Dominującym kanałem komunikacji jest również Facebook. Jeśli wziąć pod uwagę poszczególne serwisy, przoduje Facebook z 33% wszystkich wpisów, a za nim najpopularniejszy obecnie mikroblog Twitter – 7% postów oraz ? jakże by inaczej ? kobiece forum wizaz.pl z 7% postów. Zespół NewsPoint życzy zatem wszystkim internautom szampańskiej zabawy i Szczęśliwego Nowego Roku! Metodologia Badanie zostało wykonane metodą analizy danych. Jako materiał badawczy uwzględniono posty z 1 mln domen w social media monitorowanych przez system NewsPoint Social Media oraz z prawie 4 tys. portali monitorowanych przez NewsPoint. Uwzględniono publikacje, artykuły i posty ze słowem zawierającym człon ?sylwestr-?. Analizowane posty zostały umieszczone w sieci w dniach 01-29.12.2011r.
- ← Poświąteczne porządki w kuchni z marką WINIARY
- Święta dla zakupoholików ? zimowe wyprzedaże w europejskich metropoliach →
Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy
Znajdź czas na relaks!
netPR.pl
Poznańskie Betlejem po raz 12.
netPR.pl
O poranku Polacy wolą pisać na Instagramie
Starbucks
Nie czekaj, zaszczep się przeciw grypie
netPR.pl
Samsung KNOX kompatybilny z mobilnymi rozwiązaniami Microsoft
netPR.pl

Porozmawiajmy o zdrowiu Polek
netPR.pl

Budowanie bliskości na co dzień
netPR.pl
Nietypowe Muzeum w Poznaniu
netPR.pl
Zdrowe stopy u dziecka, czyli jak rozpoznać i leczyć płaskostopie
netPR.pl

Dobry zwyczaj ? mądrze pożyczaj
netPR.pl
Sprawdź, która umowa o pracę ci się należy
netPR.pl
Amica przedłużyła umowę z Agnieszką Radwańską
netPR.pl