Komunikat prasowy Giga radość! Wyślij kartkę – podaruj komputer 06.12.2001 15:54 Microsoft Sp.z o.o. Firmy Intel, portal INTERIA.PL, Microsoft, Optimus oraz Radio RMF FM rozpoczęły dziś świąteczną akcję charytatywną „Giga radość! Wyślij kartkę ? podaruj komputer”. Jej celem jest przekazanie około 100 komputerów zakupionych przez organizatorów rodzinnym domom dziecka. Sprzęt trafi do Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez Barier”, która ofiaruje go wybranym placówkom. W wyniku akcji wychowankowie z rodzinnych domów dziecka w Polsce otrzymają nowoczesne komputery firmy Optimus z najnowocześniejszymi procesorem Intel? Pentium? 4, które będą wyposażone w najnowszy system operacyjny Microsoft Windows XP. Akcja potrwa do 23 grudnia br., jej pomysłodawcą jest Intel, a sprzęt i oprogramowanie zostaną dostarczone przez firmy Intel, portal INTERIA.PL, Microsoft, Optimus i Radio RMF. Od dziś na portalu INTERIA.PL została uruchomiona specjalna galeria animowanych kartek elektronicznych, które są dostępne dla wszystkich użytkowników Internetu po adresem www.gigaradosc.interia.pl. Chętni, zaglądając na stronę portalu, mają okazję wysyłać kartki do swoich najbliższych, przyjaciół oraz znajomych i przesłać im życzenia świąteczne. Każda osoba, wysyłając wirtualną kartkę, powiększa fundusz o rzeczywistą złotówkę, którą fizycznie przekazują organizatorzy akcji. Wysłanie kartki jest bezpłatne. Środki, zebrane dzięki wysłanym kartkom, zostaną przekazane na zakup komputerów dla rodzinnych domów dziecka. Im więcej kartek – tym więcej komputerów ? i więcej radości dla dzieci. Komputery zostaną przekazane Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez Barier”, która z kolei podaruje je dzieciom z rodzinnych domów dziecka. Internauci, którzy wyślą kartkę będą mogli również uczestniczyć w konkursie i wygrać nagrody ufundowane przez organizatorów akcji. Szczegółowy opis kampanii oraz regulamin znajduje się na stronie www.gigaradosc.interia.pl. Organizatorzy o akcji: „Atmosfera świąt wyjątkowo kojarzy się z rodzinnym ciepłem, bliskością ukochanych osób. Moja Fundacja Porozumienie bez Barier bardzo chętnie włączyła się w akcję, której efektem będzie przekazanie komputerów dla rodzinnych domów dziecka. Jest to jedynie mały gest w kierunku godnych szacunku osób, które decydują się na stworzenie pełnych rodzin maluchom tak bardzo potrzebującym ciepła, uśmiechu i codziennej opieki. Serdecznie dziękuję sponsorom, dzięki którym wiele dzieci już wkrótce będzie mogło poszerzać swoje komputerowe umiejętności” – powiedziała Jolanta Kwaśniewska. Tomasz Klekowski Marketing Manager z firmy Intel – „To unikalna akcja charytatywna – unikalna w tym sensie, że od uczestników oczekujemy jedynie dobrej woli i poświęcenia chwili czasu. Nasz cel, zakup około 100 komputerów dla rodzinnych domów dziecka, jest odległy tylko o 300 tysięcy wysłanych kartek. Mam nadzieję, że licznik umieszczony na stronie zawiruje!” „Pragniemy, by wychowankowie domów dziecka mieli szansę na podobny start w dorosłe życie jak ich rówieśnicy z pełnych rodzin. Dlatego chcemy im pomóc w zdobywaniu nowych, przydatnych umiejętności oraz poszerzaniu swoich horyzontów. Cieszymy się, że jesteśmy współorganizatorami akcji, w którą włączyły się także inne media oraz liczne firmy branży IT. Nie jest to pierwsza, i nie ostatnia, akcja tego typu sygnowana logo portalu INTERIA.PL.” ? powiedział Prezes Zarządu INTERIA.PL – Tomasz Jażdżyński. „Święta Bożego Narodzenia są okresem radości, szczęścia i dziecięcego uśmiechu. Chcielibyśmy tę radość podarować również tym dzieciom, które zostały dotknięte przez los. Rodzinne domy dziecka zapewniają ciepło i miłość, ale czasami trzeba im pomóc w ofiarowaniu radości” ? powiedział Michał Gołębiewski, Public Relations Manager w polskim oddziale Microsoft. „Cieszę się, że możemy uczestniczyć z projekcie, który ma właśnie na celu podarowanie dzieciom radości.” „Dla Optimusa możliwość wzięcia udziału w tej akcji jest niezwykle ważna. Cieszymy się, że pomoc naszej firmy może wywołać uśmiech na twarzach dzieci, szczególnie w tak wyjątkowym czasie zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia” – powiedział Jacek P. Krawczyk, Prezes Zarządu Optimus S.A. „Radio RMF FM ma już wieloletnią tradycję przy wspieraniu szlachetnych akcji. Ostatnio wspomagaliśmy ofiary powodzi, tym razem zwracamy się ku potrzebującym dzieciom,? ? powiedziała Anna Kozłowska, dyrektor Public Relations Radia RMF FM. „Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w tym przedsięwzięciu.”
Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy
Kampanie marek Nestlé Polska S.A. nagrodzone Effie Awards 2014
netPR.pl
Święta pachnące kawą
netPR.pl
Szczęśliwy rodzic to szczęśliwe dziecko
SOS Wioski Dziecięce
Wyjazdy Polaków na ferie ? czy znamy języki krajów do których jeździmy?
netPR.pl
Polacy nie gęsi, ale język angielski znają. Jesteśmy w czołówce rankingu English Proficiency Index!
netPR.pl
Samsung Chef Collection ? profesjonalne rozwiązania AGD dla domowych kuchni
netPR.pl
W Polsce rośnie popularność sportów ekstremalnych
netPR.pl
Kupujemy coraz więcej świątecznych ozdób do dekoracji domu ? głównie przez Internet
netPR.pl
Kontrowersyjne zmiany dla pacjentów
netPR.pl
Zmieniające się ceny biletów. Jak kupić bilet lotniczy za mniej?
dotPR
Ile wydamy na Święta Wielkanocne?
netPR.pl
Przedświąteczna gorączka Polaków
netPR.pl